Subject: Projekti kooskõlastamine Liivamäe teed (P23055)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 17:22:37 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Liivamäe teed“ (P23055).

Projektis on ette nähtud projekteerida riigiteelt mahasõit Kuivajõe-Lavi 
teele algusega Põlula-Liiva riigiteelt.

Projekti koostamisel on arvestatud eelneva koostöö raames esitatud 
märkustega.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada.

 <https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EjVqEZZ_dFpJohKWz8i3DzABO8PApDlTrVCDhKhSZAd7JA?e=dLRgrc> 
2024.06.13_TRAM mahasõit kooskõlastamisele

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>